CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Pages

Sunday, September 23, 2012

hanya padaMu..

Bismillahirrahmanirahim..Ya Allah, pada saat ini, pada ketika ini hanya Kau sahaje yg mengerti perasaan aku ini. Tak dapat aku nak ungkapkan dengan kata2 apa yg sdg bermain di benak fikiran aku ni. Ya Allah, aku mohon kpd Mu ya Allah, Kau berikanlah aku ketenangan seperti mana Kau memberikan aku ketenangan bila aku dapat bersama2 dgn ibu bapaku. sesungguhnya aku amat merindui mereka Ya Allah. hatiku berdebar2. kenapa Ya Allah? Kau berikanlah aku petunjuk agar aku sentiasa berada di jalan Mu walau tika susah ataupun senang. Ya Allah ya Tuhanku.. aku mohon kpdMu ya Allah, Kau perkenanlah segala hajat ku sama ada yang terlintas di hati mahupun kata2. sesungguhnya hanya padaMu tempat aku meminta pertolongan.. Amin, Ya Rabbal Al Amin..

No comments:

Post a Comment